#1 2008-03-02 11:35:30

Gargoin

Administrator

Zarejestrowany: 2008-03-01
Posty: 13
Punktów :   

Potwory.

Jest to lista potworów jakie możesz spotkać na swojej drodze. Każdy potwór jest dogłębnie opisany: podane są ich statystyki, a czasem nawet taktyki przeciwko nim. Za potwory dostajemy doświadczenie, które potem jest potrzebne do zdobycia poziomu. Potwory są dzielone na podgrupy: zwierzęta, humanoidy, nieumarli, mistyczne stworzenia i eksperymenty. Każdy potwór ma również swój opis, który przedstawia kim jest i gdzie mniej-więcej występuje. Potwory mają również out fity, których używacie podczas walki, lecz nie koło każdego potwora out fit jest podany. Co wtedy? Nie wybieramy potworów, koło których nie ma out fitów, bo nie możemy ich wtedy użyć.

Lista potworów by Gargoin. Kopiowanie zabronione:




Zwierzę: Jeleń
Punkty doświadczenia: 15
Opis: Zwierzę z rodziny jeleniowatych. Ciężar ciała utrzymuje na czterech łapach. Broni się   
zaś potężnym porożem, które również służy do ataku. Jest zwierzęciem płochliwym, unikającym
walki, jednak gdy nie ma wyjścia broni się i atakuje na zmiane. Przez jego budowe ciała
jest mało zwinny. Jelenie występują w lasach, oraz przy jeziorach i rzekach.
Taktyki: Jeleń jest idealnym potworem dla słabych graczy - i dla tych walczących w
bezpośrednim starciu i dla tych atakujących z daleka. Jego siła nie robi zbytniego zagrożenia
dla walczących wręcz, a niska zwinność uniemożliwia uciekanie przed strzałami itp. Zagrożeniem
z jego strony jest jedynie umiejętność "ataku poroża", przy której się rozpędza do dużej
prędkości i uderza mocno z poroża.
HP: 10
Pkt Statystyk:
Siła: 2
Żywotność: 1
Zwinność: 1
Inteligencja: 2
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Deer.gif
Umiejętności:
Atak poroża.
Outfit: http://img168.imageshack.us/img168/9365/jelevy2.png

======================================================================

Zwierzę: Jadowity wąż
Punkty doświadczenia: 20
Opis: Zielone, podłużne stworzenie "pełzająze" po ziemi. Wyglądem przypomina jaszczurkę bez
nóg. Węże występują w lasach i jaskiniach.
Taktyki: Wąż jest już nieco trudniejszym przeciwnikiem. Może przyspożyć sporo kłopotów.
Bohaterowie atakujący na dystans mogą mieć problemy z trafieniem tak niezwykle zwinnego
stworzenia, a bohaterowie walczący w walce bezpośredniej mogą się liczyć z możliwością, że   
zostaną zatruci. Najlepiej mieć przy sobie antidotum i walczyć wręcz.
HP: 10
Pkt Statystyk:
Siła: 1
Żywotność: 1
Zwinność: 5
Inteligencja: 1
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/snake.gif
Umiejętności:
Zatrucie
Outfit: http://img81.imageshack.us/img81/9069/jadowitywem8.png

======================================================================

Zwierzę: Duży robak
Punkty doświadczenia: 30
Opis: Na świecie istnieje pewien rodzaj robaków o powiększonej masie ciała. Bywają 30, a nawet
80 razy większe od ich małych odpowiedników. Duże robaki można spotkać głęboko w lasach.
Taktyki: Duży robak jest dość niebezpieczny dla słabych przeciwników walczących w bezpośredniej
walce. Jego siła sprawia, że potrafi naprawdę zadać silny cios, a na dodatek potrafi
wzmocnić ten cios umiejętnością "silne uderzenie". Przeciwnicy robaka atakujący na odległość
mają uproszczone zadanie. Duży robak nie jest szybki i ma dużą objętość ciała, co sprawia, że
łatwo go trafić ze strzały nei podchodząc do niego.
HP: 30
Pkt Statystyk:
Siła: 5
Żywotność: 3
Zwinność: 1
Inteligencja: 1
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/bug.gif
Umiejętności:
Silne uderzenie
Outfit: http://img158.imageshack.us/img158/2064/duyrobakaq3.png

======================================================================

Zwierzę: Wilk
Punkty doświadczenia: 45
Opis: Często mylony z "czwornożnym przyjacielem człowieka" co kończy się...
odgryzioną kończyną. Wilki wyglądają naprawdę groźnie jak "pochwalą się" swoimi kłami.
Występowanie wilków to polany i lasy.
Taktyki: Wilk jest przeciwnikiem równym z lekko zaawansowanym bohaterem. Trzeba o tym
pamiętać i z byle statystykami nie wybierać się na tą bestie. Wilk jest przeciwnikiem
zagrażającym bohaterowi walczącemu w zwarciu. Jego siła wynosi 4, a przy użyciu jego specjalnej
umiejętności (ciosu kieł) zwiększa ją do 8. Wtedy to lepiej uważać na siebie. Bohater atakujący
z dystansu ma uproszczone zadanie. Wystarczy że stanie nieco dalej od wilka i "ustrzeli" go
jak najszybciej. Jeśli jednak wilk się do niego dorwie, zawsze lepiej mieć miksturę leczniczą w
zanadrzu.
HP: 30
Pkt Statystyk:
Siła: 4
Żywotność: 3
Zwinność: 4
Inteligencja: 2
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Wolf.gif
Umiejętności:
Cios kieł (+4siła)
Outfit: http://img301.imageshack.us/img301/364/wilknw2.png

======================================================================
Zwierzę:Hiena
Punkty doświadczenia: 50
Opis: Stworzenie żerujące na padlinie. Można spotkać dużo osobników tego gatunku na wielu   
pustyniach.
Taktyki: W walce jest bardzo podobna do wilka. Również ma dużą siłę (3) i przy użyciu
zdolności "zgryz" zwiększa ją do 5. Zwinność ma większą o 1 co czyni go gorszym przeciwnikiem
dla przeciwników walczących na odległość, a zarówno łatwiejszym dla tych walczących bezpośrednio.
HP: 40
Pkt Statystyk:
Siła: 3
Żywotność: 4
Zwinność: 5
Inteligencja: 2
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/hyaena.gif
Umiejętności:
Zgryz (+2siła)
Outfit: http://img232.imageshack.us/img232/1360/hienahl0.png

======================================================================

Eksperyment: Truciciel
Punkty doświadczenia: 65
Opis: "Truciciel" jest to nazwa eksperymentu wychodowanego przez człowieka. U zwykłego
pająka wzmocnili kilkukrotnie intensywność gruczołów jadowych i zwiększyli objętość jego
ciała. Występują czasami w otoczeniu jadowitych węży (w lasach).
Taktyki: Truciciel wydaje się być idealnym potworem dla graczy dystansowych, jednak wszystko
może się obrócić gdy natrafi się na jadowite węże. Wojownikom walczącym w zwarciu nie radzę
nawet próbować swoich sił na nich bez antidotum. Ich zatrucie nie jest takie jak w
przypadku węży, jest dużo silniejsze.
HP: 40
Pkt Statystyk:
Siła: 2
Żywotność: 4
Zwinność: 2
Inteligencja: 1
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/PoisonSpider.gif
Umiejętności:
Wzmocnione zatrucie
Outfit: http://img232.imageshack.us/img232/7131/trucicielha1.png

======================================================================

Zwierzę: Niedźwiedź
Punkty doświadczenia: 85
Opis: Potężnie zbudowany czterołap. Jego budowa umożliwia mu przetrwanie wśród innych zwierząt.
Zwierzęta z jego gatunku występują nad rzekami i na polanach.
Taktyki: Poczynając od niedźwiedzia przeciwnicy stają się już niedopokonania dla bardzo
słabych graczy. Jego siła i zwinność są na tyle duże, żeby zagrozić przeciwnikom. Próba walki
wręcz z tym stworzeniem może zakończyć się natychmiastową klęską i to nie trylko z powodu
jego niezwykłej siły, lecz jego umiejętności "przyciśnięcie". Wtedy to chwyta ofiarę w dwie
łapy i rzuca nim bezlitośnie o ziemię, po czym się na niego kładzie. Przeciwnicy atakujący
niedźwiedzia z odległości też nie mają łatwo. Atak strzałami może zakończyć się spudłowaniem,
a gdy niedźwiedź już ominie atak, zacznie szarżować w stronę przeciwnika. Gdy już dobiegnie,
może to się naprawdę źle skończyć.
HP: 70
Pkt Statystyk:
Siła: 7
Żywotność: 7
Zwinność: 6
Inteligencja: 3
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/bear.gif
Umiejętności:
Przyciśnięcie
Outfit: http://img20.imageshack.us/img20/6210/niedwiedtf3.png

======================================================================

Nieumarły: Szkielet
Punkty doświadczenia: 90
Opis: Za pomocą magii nekromantów kości człowieka, które samodzielnie mogą myśleć, poruszać się,
walczyć. Szkielety można spotkać w kryptach, na cmentarzach i żadko w podziemiach.
Taktyki: Szkielet jak na swoją pozycję wśród potworów wydaję się słaby jednak
to tylko pozory. Owszem ma małą siłe i mało HP, jednak ma unikalną umiejętność "wyssanie
energii" dzięki czemu zabiera 10% HP przeciwnika i przekazuje je sobie. W ciągu walki może
wykonać to dwa razy. Gracze dystansowi mogą mieć problem z trafieniem w pojedyncze kości
szkieleta.
HP: 50
Mana:50
Pkt Statystyk:
Siła: 4
Żywotność: 50
Zwinność: 3
Inteligencja: 5
Wrażliwy na: Światło
Odporny na: Śmierć
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Skeleton.gif
Umiejętności:
Wyssanie energii (+ 10% HP przeciwnika, - 25 many)
Outfit: http://img441.imageshack.us/img441/3405/szkieletyj6.png

======================================================================

Humanoid: Przemytnik
Punkty doświadczenia: 95
Opis:[b] Człowiek, który wkroczył na drogę nieprawości. Niegdyś był handlowcem, jednak
został przemytnikiem. Można ich spotkać w portach i miastach.
[b]Taktyki:
Przemytnik jest przebiegłym i silnym przeciwnikiem. Walczy w zwarciu, lecz
czasami zaatakuje z łuku. Przemytnik dla średniego gracza jest odpowiednim przeciwnikiem.
Niezależnie czy gracz walczy w zwarciu czy na odległość - przemytnik nie narobi dużo problemów
średniemu graczowi. Niekiedy zdarza się, że przemytnik zechce pohandlować z nami, zamiast
walczyć.
HP: 80
Pkt Statystyk:
Siła: 7
Żywotność: 8
Zwinność: 6
Inteligencja: 5
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Bandit.gif
Umiejętności:
Handel
Outfit: http://img215.imageshack.us/img215/2209/przemytnikaf3.png

======================================================================

Humanoid: Troll
Punkty doświadczenia: 105
Opis: Trolle to prymitywne stworzenia żyjące w swoich wioskach, położonych nieopodal
ludzkich miast. Trolle są ludem spokojnym, jednak nie można ich lekceważyć.
Taktyki: Zwinność, siła i żywotność trolla są na tyle duże, ze robią z niego silnego
przeciwnika. Toteż ta zwinność i siła uniemożliwiają na luźną walkę. Najlepszym wyjściem
są tu czary obszarowe. Przed takimi zaklęciami nie zdąrzy uciec, a ich moc zrobi swoje.
HP: 100
Pkt Statystyk:
Siła: 7   
Żywotność: 10   
Zwinność: 7
Inteligencja: 4
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/troll.gif
Umiejętności:
Outfit: http://img515.imageshack.us/img515/3442/trollet7.png

======================================================================

Humanoid: Ork
Punkty doświadczenia: 120
Opis: Orkowie to człowiekopodobne istoty. Od ludzi różnią się tylko zieloną barwą
skóry i ich nieprzeciętną siłą. Żyją w niewielkich miastach i wioskach.
Taktyki: Walka bezpośrednia: Dobre uzbrojenie, mocny miecz i kilka mikstur leczenia
się przyda na tą istotę. Ork jest silny i ma dużo punktów żywotności. Do tego raz na walke
na pewno użyje podwójnego ciosu, czyli ciosu o dwa razy większej sile.
Walka na dystans: Najrozsądniejszym wyjściem jest szybko i precyzyjnie wymierzyć w orka, bo
jak podejdzie na walkę kontaktową może się to źle skończyć.
Magia: Czar który skupia się na danym przedmiocie będzie tu najlepszy. Orka trzeba zabić
jak najszybciej, żeby nie dobiegł do maga, bo będzie ciężko.
HP: 130
Pkt Statystyk:
Siła: 10   
Żywotność: 13   
Zwinność: 8
Inteligencja: 4
Portret: http://img524.imageshack.us/img524/316/shrekaf2.gif
Umiejętności:
Podwójny cios (raz w walce zadaje podwójne obrażenia)
Outfit: http://img165.imageshack.us/img165/4374/orkfvawc1.png

======================================================================

Nieumarły: Sługa mrozu
Punkty doświadczenia: 125
Opis: Na przestrzeni wieków szkielety pod okiem mistrza mrozu zamieniały się w
chodzący lód. Szkielety te można spotkać na lodowych terenach.
Taktyki: Sługa mrozu nie jest zwykłym kruchym szkieletem. Zbudowany jest z grubego
lodu co daje mu dużą siłę, jednak zmniejsza jego zwinność. Sługa mrozu jest bardziej
potworem magiczny. Posiada dużą ilość many, dzięki czemu może rzucać dużo czarów podczas
walki. Potrafi zamrozić przeciwnika ma jedną turę i wystrzelić lodowy pociska odejmujący
przeciwnikowi 20-30HP. Najlepszą bronią na niego są czary ognia.
HP: 130
Mana: 150
Pkt Statystyk:
Siła: 9   
Żywotność: 13   
Zwinność: 6
Inteligencja: 15
Wrażliwy na: Ogień, światło
Odporny na: Lód, wodę, śmierć
Portret: http://img137.imageshack.us/img137/5572/lodekye1.gif
Umiejętności:
Zamrożenie (-50 mana), lodowy pocisk (-25 mana)
Outfit: http://img204.imageshack.us/img204/1198/sugamrozuuw0.png

======================================================================

Humanoid: Elita
Punkty doświadczenia: 135
Opis: "Elita" to skrócona nazwa Elitarnej Gwardii Krasnoludów. Elita to
wykwalifikowani wojownicy krasnoludów, którym mało kto się może postawić.
Można ich spotkać w miastach i kopalniach krasnoludów.
Taktyki: Nie można lekceważyć tego przeciwnika, ponieważ może i nie ma żadnych
zdolności magicznych, lecz jest bardzo silny. Walka wręcz bez mikstur uzdrawiających, może
być tragiczne w skutkach. Najlepszym wyjściem będzie tu daleko dystansowy atak.
HP: 140
Pkt Statystyk:
Siła: 13    
Żywotność: 14   
Zwinność: 9
Inteligencja: 6
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/DwarfGuard.gif
Umiejętności:
Wojenna pieśń (+ 3 siła)
Outfit: <później>

======================================================================

Nieumarły: Duch
Punkty doświadczenia: 145
Opis: Zbłąkana dusza poszukująca miejsca gdzie może udać się na wieczny spoczynek.
Duchy można spotkać na cmentarzach i kryptach.
Taktyki: Jedyną skuteczną metodą na pokonanie ducha są czary światła. Duch ma
bardzo dużą zwinność co powoduje trudne trafienie go. Duch ma również dużą ilość many,
dzięki czemu w ciągu walki może rzucić kilka razy czar "całus śmierci", który odbiera
średnio 30HP.
HP: 100
Mana: 200
Pkt Statystyk:
Siła: 10   
Żywotność: 10   
Zwinność: 15
Inteligencja: 20
Wrażliwy na: Światło
Odporny na: Śmierć
Portret: http://img136.imageshack.us/img136/3194/zjawatj0.gif
Umiejętności:
Całus śmierci (-40 mana)
Outfit: <później>

======================================================================

Humanoid: Barbarzyńca
Punkty doświadczenia: 175
Opis: Barbarzyńska rasa pochodzi lodowej wyspy, na której leży miasto Svurel.
Zamieszkują już te mroźne tereny bardzo długo, dzięki czemu nie przeszkadzają im te zimne
warunki (odporność na lód). Barbarzyńcy nie do wszystkich są wrogo nastawieni, lecz częściej atakują bez opamiętania.
Zamieszkują wielkie tereny na lodowej wyspie, lecz można ich też spotkać w Svurel.
Taktyki: Silny czar dystansowy, albo walka dystansowa. Walka wręcz nie ma tu
zbytniego sensu, chyba że na wysokim poziomie i z dobrym ekwipunkiem. Szał bojowy - zadaje
5x większe obrażenia wręcz, rzut toporem - podwójne obrażenia; na dystans.
HP: 200
Pkt Statystyk:
Siła: 18   
Żywotność: 20   
Zwinność: 17
Inteligencja: 10
Odporny na: Lód
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/headsplitter.gif
Umiejętności:
Szał bojowy, rzut toporem.
Outfit: <później>

======================================================================

Humanoid: Adept magii
Punkty doświadczenia: 190
Opis: Osoba biorąca udział w lekcjach magii u największych mistrzów. Nie znają tyle
czarów jak ich mistrzowie jednak też są dobrzy w tej sztuce. Można ich spotkać w
uczelniach magii.
Taktyki: Mało jakich profesji jest na niego dobrych. Jedyną skuteczną techniką
walki z tym przeciwnikiem jest atak bezpośredni. Jego najsilniejszą bronią jest mała kula
ognia o wielkości 3x3 zadająca od 40-50 obrażeń, a punkt przyłożenia to środek kuli, więc
gdy będziemy bezpośrednio niego, rzucając kulę ognia, porazi też siebie. Polecam też
stanie na ukos do niego, gdyż potrafi udeżyć "ognistą falą" pochłaniającą aż 80-90 HP.
HP: 120
Mana: 250
Pkt Statystyk:
Siła: 12   
Żywotność: 12   
Zwinność: 12
Inteligencja: 25
Portret: <później>
Umiejętności:
mała kula ognia (- 25 mana), leczenie (-50 mana, +50HP), ognista fala (-150 mana)
Outfit: <później>

======================================================================

Humanoid: Minotaur
Punkty doświadczenia: 200
Opis: Żadko spotykana istota. Krążą plotki o tym, że ich rasa wygineła dawno temu
w bitwie o "rzekę życia". Jednak to nic nie znaczące plotki. Zamieszkują górzyste tereny,
gdzie trudno je zauważyć. Te trudne warunki życia wyszkoliły tą rasę na potężnych
wojowników.
Taktyki: Istoty te nie posiadają jakiś szczególnych umiejętności. Są silne i mocne,
co przeszkadza w walce w zwarciu. Natomiast dla magii i dystansowej walki minotaur nierobi
zbytniego zagrożenia.
HP: 250
Pkt Statystyk:
Siła: 22   
Żywotność: 25    
Zwinność: 20
Inteligencja: 7
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Minotaur.gif
Umiejętności:
Outfit: <później>

======================================================================

Zwierzę:Żabi suwener
Punkty doświadczenia: 235
Opis: Wielka bagienna żaba uznawana za żabiego władcę. Ma toksyczne, trujące ciało,
dzięki czemu inne drapieżniki jej nie zagrażają. Występuje na wyżej wspomnianych bagnach.
Taktyki: Nie dać się opluć kwasem - to najważniejsza rzecz. Kwas tej żaby odbiera
nawet po 200HP. Kwasem pluje na 5 kratek przed siebie, więc najlepszym rozwiązaniem jest
stać conajmniej 6 kratek od żaby, albo na ukos (z tyłu) od niej.
HP: 270
Pkt Statystyk:
Siła: 23   
Żywotność: 27   
Zwinność: 27
Inteligencja: 8
Wrażliwy na: Ogień
Odporny na: Woda
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Toad.gif
Umiejętności:
Plucie kwasem
Outfit: <później>

======================================================================

Eksperyment: Mocny Truciciel
Punkty doświadczenia: 255
Opis: Nowa wersja eksperymentu "Truciciel". Roboczo ta wersja nosiła nazwę
"Zatruwacz", lecz ludzie chcieli, aby pamiętano o pierwszej wersji i nazwano go
"Mocny Truciciel". Jego jad i prędkość z jaką się poruszą są o wiele silniejsze, lecz ma i
słaby punkt - w bardzo niskich temperaturach poprostu umiera. Można je spotkać w puszczach.
Taktyki: Nie atakować wręcz! Jego jad działa przez 10 tur i co turę odbiera po
50HP. Jedynym rozsądnym wyjściem jest atak z dystansu, a jeszcze lepszym - za pomocą
zaklęć lodu.
HP: 270
Pkt Statystyk:
Siła: 20   
Żywotność: 27   
Zwinność: 30
Inteligencja: 8
Wrażliwy na: Lód
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Tarantula.gif
Umiejętności:
Silne zatrucie
Outfit:

======================================================================

Nieumarły: Wampir
Punkty doświadczenia: 280
Opis: Nieumarła istota. Wampir jest to istota powstała pzez ugryzienie innego
wampira. Występowanie wampira to najczęściej krypty.
Taktyki: (od 20 potwora w górę taktyki niepodane)
HP: 300
Mana: 250
Pkt Statystyk:
Siła:     23
Żywotność: 30   
Zwinność: 29
Inteligencja: 25
Wrażliwy na: Światło
Odporny na: Śmierć
Portret: http://graf.tibia.org.pl/potwory/Vampire.gif
Umiejętności:
Wyssanie życia (+ 45% HP przeciwnika, - 125 many)
Outfit:

======================================================================

Humanoid: Berserker
Punkty doświadczenia: 300
Opis: Barbarzyńska elita. Berserkerzy są znani z tego, że po wypiciu pewnych
napojów zwiększają swoją siłe dziesięciokrotnie. Występowanie to tereny barbarzyńców.
Taktyki:
HP: 320
Pkt Statystyk:
Siła: 28   
Żywotność: 32   
Zwinność: 30
Inteligencja: 14
Odporny na: Lód
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/barb_blood.gif
Umiejętności:
Berserk (10x większe obrażenia)
Outfit:

======================================================================

Eksperyment: Beholder
Punkty doświadczenia:320
Opis: Ludzki eksperyment, który został stworzony w oparciu o broń. Miał za pomocą
swojego oka kopiować wszystko co zrobili przeciwnicy podczas bitwy. Jednak tak jak
większość eksperymentów wymknął się spod kontroli. Spotykany w podziemiach.
Taktyki:
HP: 340
Mana: 350
Pkt Statystyk:
Siła:     25
Żywotność: 34   
Zwinność: 15
Inteligencja: 35
Portret: http://images.tibia.pl/static/monsters/beholder.gif
Umiejętności:
Kopiujące oko (kopiuje atak przeciwnika, -50 mana), piorun (-150 mana, - 100HP)
Outfit:

======================================================================

Humanoid: Czarownik
Punkty doświadczenia: 350
Opis: Doświadczony mag, który używa potężnych ognistych zaklęć. Spotkanie z nim, może być dość
nieprzyjemnie. Sptkać go można w uczelniach i lochach.
Taktyki:
HP: 320
Mana: 400
Pkt Statystyk:
Siła:     25
Żywotność: 32   
Zwinność: 25
Inteligencja: 40
Portret:
Umiejętności:
mała kula ognia (- 25 mana, 50-60HP), leczenie (-50 mana, +50HP), ognista fala (-150 mana, 90-100HP),
inferno (-200 mana, 6x6 - 150-200HP)
Outfit:

======================================================================

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zakonsokola.pun.pl www.darkrabarbar.pun.pl www.muoteck.pun.pl www.bfb.pun.pl www.fullcross.pun.pl